Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Nathalie - 17 mars 2015 21:17

Helgen i sig var bra, i fredags var vi på galej för Ewe och Linnea och drack lite vin. Lina och jag gick bara förbi donken sen på natten och tro fasen var jag bakis dagen efter, hur är det möjligt!!!!! Irriterande att hela dagen var förstörd av min bakishet och ja bestämde mig senare för att ändå göra 15.3 så jag slutade på 317 reps.. Långsamt gick det och i går tänkte jag att jag skulle gjort om den men icke sa nicke.. Blev lite sjuk och kunde inte göra den.. Så fick helt enkelt nöja mig med mina reps trots att jag vet att jag kunde gjort sååååååå mkt bättre. Men det är väl inte hela världen!!!


 


I söndags förmiddag gick jag, Pebba, EdiT och Måsse en mycket härlig promenad, pensionärer som vi är;)

Det är nyttigt med frisk luft ;)

 


Gjorde en minitårta till en av mina favoriter Lionel :) För hon fyllt 25år!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nathalie, 25 år och bor i Växjö. Spenderar många timmar i veckan med att träna Crossfit. Ni får hänga med och se hur min vardag ser ut! Kommer skriva om träning, mat och andra skojiga aktiviteter. Har en gnutta förkärlek till att baka tårtor ;) Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards