Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Nathalie - 1 mars 2015 18:11

Illa med uppdatering här märker jag.. Ska ändra på det genast!


I fredags var det som vanligt gymnastik på kvällen och i vanlig ordning 

riktigt roligt :) 


Crossfit tävlingen har börjat och natten mellan torsdag och fredag kom Crossfit games open 15.1 

woden ut.. Den bestod av följande:


9 min Amrap

15 toes to bar

10 deadlift 34kg

5 snatch 34kg

Mitt fall hann jag med 161 reps. Imorgon blir en ny utmaning och se om jag kan 

klara fler reps:) Ska förhoppningsvis kunna trycka på lite till de sista två minuterna..


Efter 9 minuter har du 6 minuter på dig att göra ett MAX lyft i Clean and Jerk.

I mitt fall bara 65kg.. :( Jag är ändå inte jätte ledsen över det för jag vet att

det är en svaghet. Men tycker kanske att jag kan ta 70kg.. MEN jag ska göra mitt yttersta 

imorgon och se om jag kan sätta den jäveln :).. (Här har vi köttbullen på bild när hon gör sina snatch med otroligt härliga miner, inte bästa bild men skit samma).


 



Rent prestations mässigt är jag nöjd eftersom jag vet själv att jag inte riktigt har den motivationen jag

hade tidigare och heller inte konditionen med mig.. Dem sista repsen är nog mest bara tjurighet och envisa..


Nu har vi vilat härligt i två dagar och jag har bakat chokladbollar som jag ätit. 1.2.3 ja kanske typ 10 just nu.. Vad fan gör de just nu känner jag!;) 

 



Måne och jag var på stan en sväng igår också och då gick vi in i en cykelbutik och ut kom jag med denna skönhet.. Nu ska bilen få vila!:)


 


Jaaa det var väl det då.. Så imorgon taggar vi för 15.1 igen och kör så det ryyyyyyycker! Uppdatering om det kommer givetvis!

HAJ!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nathalie, 25 år och bor i Växjö. Spenderar många timmar i veckan med att träna Crossfit. Ni får hänga med och se hur min vardag ser ut! Kommer skriva om träning, mat och andra skojiga aktiviteter. Har en gnutta förkärlek till att baka tårtor ;) Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards