Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Mysig heeeelg :)

Av Nathalie - 22 februari 2015 12:12

I fredags var det gymnastik inte mer än så! Blir frustrerad över att jag är sämst på att volta.. Lipsill! :D

Lördag blev det jobb sen fixade jag klart tårtan....

 


och Emma kom hit så vi kunde åka och träna på Actic..

Det blev mycket knäböj både fram och bak.. 

 

Bakböj

40kg 10 reps x2 set

50kg 10 reps x2 set

60 kg 8 reps 

70 kg 6 reps

80 kg 3 reps

78 kg max antal reps

83 kg 1 reps x 2 set


Framböj (hör började iaf jag bli ganska trög i benen).

Emma och jag körde olika vikter men skriver det jag körde..

40kg 10 reps

50kg 6-8 reps

60 kg 6 reps x2 set


Marklyft och raka mark

60 kg - uppvärmning

80 kg 8 reps x 3, fokus teknik


Raka mark

60 kg, 8-10 x 3


Utfall

40 kg 14 reps (sju per ben) x3 set


Slyyyyyt! Och idag har jag träningsvärk! men "lagom" sådan!:)


 


Efter allt tränande kom dem fantastiska tjejerna hit.. Lisa, Agneta, Eve, Maja, Linnea, Saga, Emma och Lina. Vi beställde pizza och jag fick helt otroligt fina presenter från allihopa:) Tycker om dem sååååå mycket.. Kvällen avslutades på de luxe och övernattning hos mig!:) Nu ska Lina och jag till Maja, pontus och Louie och bara mysa:) 

Får se om kvällen erbjuder någon träning.. Är ganska trött!! Ha de göööööött! see ya brothers! all mates!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 18 mars 2015 21:42

Nu är jag såååå trött. Hur är det ens möjligt at vara så trött och ändå får sova till typ 8 varje dag!!!! Kommer aldrig orka jobba och gå upp tidigt 5 dagar i veckan.. Noway!    Kvällens träning bestod av styrka.. Blev inte så fruktansvärt hårt m...

Av Nathalie - 17 mars 2015 21:17

Helgen i sig var bra, i fredags var vi på galej för Ewe och Linnea och drack lite vin. Lina och jag gick bara förbi donken sen på natten och tro fasen var jag bakis dagen efter, hur är det möjligt!!!!! Irriterande att hela dagen var förstörd av min b...

Av Nathalie - 12 mars 2015 20:23


Dagen i sig har bestått av MASSA plugg och anatomi och fysiologi, jag tror jag blir knäpp!:O   Igår var det en dålig uppdatering så här kommer en. Blev en dubbel träning, förmiddag och senar på kvällen.   Förmiddagsträningen blev pass. WoD ...

Av Nathalie - 10 mars 2015 21:40

Idag körde jag Invictus... Följande var:   Workout of the Day A. Three sets for times of: 50 Double-Unders 10 Alternating Pistols 10 Alternating DB Snatches (70/55 lbs) Rest 2-3 minutes   B. Back Squat, men jag körde front *Set ...

Av Nathalie - 8 mars 2015 21:50

Förmiddagen bjöds de på kaffe hos Daniel så tog räser biken dit!:) Sen lagade jag riktig söndags middag med älgstek till mig o Måsse!:) Guuuuuud vad gott det var, som alltid såklart ;)       Senare kom Fredrik ner och vi gick och tog en ka...

Presentation


Nathalie, 25 år och bor i Växjö. Spenderar många timmar i veckan med att träna Crossfit. Ni får hänga med och se hur min vardag ser ut! Kommer skriva om träning, mat och andra skojiga aktiviteter. Har en gnutta förkärlek till att baka tårtor ;) Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards