Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Nathalie - 7 mars 2015 17:49

Förmiddagen började med en härlig promenad med Kajan och Elsa runt Växjö sjön och lite till:) Vidare hem till dem för kaffe:) Denna underbara tjej! Så himla fin!


Vidare ner mot stan för att äta lunch med Lina och Maja på Coretto.. Nu är jag hemma igen och ska

äta lite Hallonpaj som jag bakade igår. Provade att göra en med Stevia istället för vanligt strösocker..
Kan väl erkänna att det absolut inte var det godaste jag ätit men om man inte vill äta med socker funkar det absolut, den blir lite mer sur bara. 


Natten mellan torsdags och fredag kom även 15.2 tävlingen ut och den innehåller följande:

0-3 min, två rundor

10 OverHeadSquat, 29kg

10 Chest to bar


3-6 min, två rundor

12 OverHeadSquat

12 Chest to bar


6-9 min, två rundor

14 OverheadSquat

14 Chest to bar

och så fortsätter det så tills man failar..

 

Jag provade den igår och måste erkänna att den är fantastiskt jobbig. Men det ska väl gå det också!

Målet är att klara 14 over head squat 14 cheast to bar och 14 over head squat och förhoppningsvis iallafall kunna börja på chest to bar igen.. Tror att det kommer vara grymt jobbigt här nu. Men det återstår att se. Ska köra den imorgon kväll..

 

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nathalie, 25 år och bor i Växjö. Spenderar många timmar i veckan med att träna Crossfit. Ni får hänga med och se hur min vardag ser ut! Kommer skriva om träning, mat och andra skojiga aktiviteter. Har en gnutta förkärlek till att baka tårtor ;) Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards