Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Nathalie - 5 mars 2015 22:01

Jag fortsätter väl att dras med dessa två godingar...


Ingen dålig Gluteus Maximus han har där inte ;) 

Skulle kunna va en Nathalie..

 


och denna kracke får också hänga med i ett par veckor till vi kommer 

inte alltid överens men efter fler timmar och dagar, börjar vi äntligen 

komma varandra nämre. Jag kallar han Måsse (Måns)

Benig!;)


Efter jobb och skola idag blev det bara hem och massa plugg igen!

PÅ ÅTERSEENDE!


 

Im detta är nog inte jag iallafall.. Sen kan man ju fråga sig om det är för stora pattar eller för små biceps!

MAAAHA!

(idag var jag jädrar skojig.. Vet att Lisa Nuskowski tycker det ialf för hon har varit jäääääävligt skojig idag!) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nathalie, 25 år och bor i Växjö. Spenderar många timmar i veckan med att träna Crossfit. Ni får hänga med och se hur min vardag ser ut! Kommer skriva om träning, mat och andra skojiga aktiviteter. Har en gnutta förkärlek till att baka tårtor ;) Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards