Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Nathalie - 29 januari 2015 17:32

Idag är den här, dagen jag väntat på sedan sist. Eller ja sist men inte minst VILODAGEN! Den är fantastiskt tråkig faktiskt! Men jag får se till att kroppen hämtar sig så jag blir starkare! Idag har jag varit i skolan, började klockan 8.15 och vid 9.00 kom särskolan till idrotthallen, vi skulle ha lektion för en klass på lågstadiet. Dagen i skolan slutade kl 12.00 och då kände jag att jag var helt slut, jag hade nog sprungit och lekt i princip lika mycket som barnen. Det var den vilodagen det! :D Men de kvittar sålänge kroppen mår bra. Träningsvärken sitter ju där den ska men det får man bortse ifrån ibland:) Sedan åkte jag till maxi och handlade mat och när Måns kom hem slängde han ihop makaroner och falukorv! Snabbt, gott och enkelt! Sådär nyttigt kanske men de kvittade idag kände jag!:) Nu efter maten blev jag otroligt trött och ska nog vila en liten stund, sen ska jag läsa boken "Elevers olikheter och specialpedagogisk kunskap", handlar om barn med funktionsnedsättning och om skolan och undervisningen. Om kroppen fortfarande är trött imorgon så blir det kanske vila, förutom att det är gymnastik på kvällen men vila i från att träna crossfit! Vi får se! 

 

Glömde nämna att jag definitivt ska rulla foamroller och stretcha sedan! OTROLIGT VIKTIG DEL

 

 

(Bild blev på mig förra nyår i Funäsdalen, eftersom det ska bli så kul att åka till Sälen på söndag). 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nathalie, 25 år och bor i Växjö. Spenderar många timmar i veckan med att träna Crossfit. Ni får hänga med och se hur min vardag ser ut! Kommer skriva om träning, mat och andra skojiga aktiviteter. Har en gnutta förkärlek till att baka tårtor ;) Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards